Finance Club Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Σύλλογος/ Σωματείο

Ακρώνυμο του φορέα

FinC UoM

Έτος ίδρυσης

2015

Διεύθυνση

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Εγνατίας 156, 54636, Θεσ/νίκη

Email

finc.uom@gmail.com , info@financeclubuom.org

Ιστοσελίδα

https://www.financeclubuom.org

Σελίδα φορέα σε άλλα κοινωνικά δίκτυα

Linktree: https://linktr.ee/Finance_Club_UoM
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/finance-club-uom/
Facebook: https://www.facebook.com/Finance.Club.UoM
YouTube: https://www.youtube.com/@financeclubuom997
Instagram: https://www.instagram.com/financeclubuom/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
TikTok: https://www.tiktok.com/@financeclubuom?lang=en

Περιγραφή του φορέα

Το Finance Club UoM είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός φοιτητικός οργανισμός. Ιδρύθηκε το 2015 από φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και απευθύνεται σε φοιτητές όλων των πανεπιστημίων με κοινό άξονα ενδιαφέροντος τα οικονομικά και χρηματοοικονομικά. Στόχος του FinC UoM είναι η σύνδεση των φοιτητών με τη σύγχρονη χρηματοοικονομική επιστήμη και η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ ακαδημαϊκής κοινότητας και αγοράς εργασίας. Ο σύλλογος αριθμεί πάνω από 200 μέλη από την έναρξη λειτουργίας του, τα οποία στελεχώνουν τις ομάδες του Μarketing, Fundraising, Academic και Analysis, και την ομάδα αρθρογραφίας περιοδικού και Blog.

Δράσεις που έχει διοργανώσει ή στις οποίες έχει ενεργά συμμετάσχει ο φορέας

Το UoM Business Game είναι ένας διεθνής οικονομικός διαγωνισμός που πραγματοποιείται σε πολλές χώρες του κόσμου. Το Finance Club UoM συνεργάζεται με την Alliance of European Business Games (AEBG) για την εκπόνηση του διαγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο και φέρνει τον διαγωνισμό στην Ελλάδα μέσω του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται ετησίως τον Μάιο και έχει διάρκεια 2 ημερών. Στον διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος 100 επιλεγμένοι φοιτητές, οι οποίοι αξιολογούνται από το βιογραφικό τους και την επίλυση ενός mini case που λαμβάνουν οι υποψήφιοι πριν τον διαγωνισμό. Το UoM Business Game έχει επίσημη γλώσσα διεξαγωγής τα Αγγλικά καθώς λαμβάνουν μέρος φοιτητές από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Οι διαγωνιζόμενοι μεταξύ τους συνεργάζονται σε ομάδες των 2 ατόμων και ανά 2 ομάδες καλούνται να επιλύσουν και να παρουσιάσουν μια λύση στα cases που έχουν αναθέσει οι εταιρείες. Δημιουργούνται έτσι 25 ομάδες των 4 συμμετεχόντων. Οι θεματολογίες είναι Marketing, Consulting, Risk Managment και Fintech. Τα cases αφορούν φαινόμενα και καταστάσεις που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο εσωτερικό της εκάστοτε εταιρείας. Ανάλογα με την απόδοσή τους στα cases οι ομάδες λαμβάνουν μια βαθμολογία. Η ομάδα με την μεγαλύτερη βαθμολογία αναδεικνύεται νικήτρια και κερδίζει το χρηματικό έπαθλο των 1000€! Επιπλέον, τo UoM Business Game προσφέρει την ευκαιρία για δικτύωση των συναγωνιζόμενων με τους εκπροσώπους των εταιριών, με ένα μεγάλο διαδυκτιακό Networking event!

Trader’s Trophy Challenge IV (για 4η συνεχόμενη χρονιά)
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό προσομοίωσης χαρτοφυλακίου στον οποίο μπορεί να συμμετάσχει οποιοσδήποτε από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αρχικά, οι διαγωνιζόμενοι εκπαιδεύονται από ειδικούς σε μια πλατφόρμα προσομοίωσης χρηματιστηρίου η οποία ανταποκρίνεται σε πραγματικές τιμές της αγοράς. Μετά την εξοικείωσή τους με την πλατφόρμα αρχίζει το παιχνίδι! Στην έναρξη του διαγωνισμού δίνεται ένα μεγάλο εικονικό ποσό χρημάτων προκειμένου οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν όπως επιθυμούν το δικό τους χαρτοφυλάκιο. Μετοχές, ομόλογα, συναλλαγματικές ισοτιμίες, ακόμα και κρυπτονομίσματα απαρτίζουν τα χαρτοφυλάκια των παικτών. Στο τέλος της πρόκλησης οι τρεις διαγωνιζόμενοι με τα μεγαλύτερα σε αξία χαρτοφυλάκια, βραβεύονται με χρηματικά έπαθλα!

Video link από δράσεις του φορέα

1. https://youtube.com/shorts/2b5rmmd_ECw?feature=share

2. https://youtu.be/pwsVAq14rY4

3.https://youtube.com/shorts/Xb-CXbPGHWs?feature=share

Εθελοντικές ευκαιρίες που παρέχει ο φορέας

Μέλος του FinC UoM μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε ενεργός φοιτητής προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, μέχρι και 2 έτη μετά την αποκτήση του πτυχίου. Τα μέλη έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε όλες τις δράσεις του συλλόγου. Συμπεριλαμβάνονται κλειστές προς το γενικό κοινό εκδηλώσεις (σεμινάρια και workshops), εκπόνηση χρηματοοικονομικών ερευνών που δημοσιεύονται σε ευρέως γνωστές πλατφόρμες χρηματοοικονομικών μέσων ενημέρωσης, επισκέψεις σε γραφεία εταιρειών και συμμετοχή στις ομάδες (Marketing, Analysis και Academics, Fundraising, ομάδα αρθρογραφίας).

Κάθε ενδιαφερόμενος που πληρεί τις προϋποθέσεις μπορεί να γίνει μέλος στο FinC καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι αιτήσεις για τις ομάδες (Marketing, Analysis, κ.ο.κ.) πραγματοποιούνται στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους (Σεπτέμβριος- Οκτώβριος).

elGreek